Proszę spakować logi z serwera (c:\winflector\server\applogs\*.*) i przesłać je na support@winflector.com
Autor: Bozena (staff) Data: 2023-02-14 09:07:34 |
|
Autor: BAJT Data: 2023-03-28 02:57:39 |
Mam taki sam przypadek jak użytkownik Autor: mavat (Data: 2023-02-13 15:31:05) Logi wysyłam na support@winflector.com
Jacek |
Autor: mavat Data: 2023-04-02 12:49:26 |
Po ostatniej aktualizacji wszystko prawie wszystko działa poprawnie, nie działają poprawnie skróty CTRL+C oraz CTRL+V , czasami zdarzy się że zadziała, ale z reguły nie działa i co ciekawe jak nacisnę prawy klawisz myszy (który też tylko sporadycznie wywołuje prawidłowo okno menu kontestowego) to skróty są wyszarzone, ale pod Ctrl+Shift+V widzę to co mam w schowku i mogę wkleić (akurat tutaj nr fv), ale standardowo ctrl+V nie działa |
Autor: Jan Data: 2023-11-13 08:42:00 |
Dzień dobry Czy udało się w pełni rozwiązać problem ? Pozdrawiam |
Autor: Dariusz Data: 2024-03-08 09:20:15 |
Dzień dobry Czy udało się w pełni rozwiązać problem ? Rozwiązanie opisane powyżej nie działa w W11 Pro :( Pozdrawiam |
Autor: Rafał Data: 2024-08-23 12:12:02 |
Dzień Dobry. Czy już udało się rozwiązać problem współpracy WinFlectora z linią Insert Nexo na Windows 11? |
Autor: Wojciech Data: 2024-11-05 17:50:01 |
Po 3 miesiącach pracy Winflectora u jednego z moich klientów mogę napisać coś więcej i zapraszam autorów do dyskusji, gdyż praca z aplikacjami Insert NEXO jest bardzo uciążliwa, a miała być ułatwieniem.
Na początek konfiguracja: 1. SERWER Windows 11 PRO Winflector 4.0.2.0 Procesor i7-14700K, 64 GB RAM, karta grafiki zintegrowana 2. PROGRAMY Insert NEXO od 51 do 52 obecnie 3. Wykonane czynności na serwerze a) Użyj sterownika karty graficznej WDDM dla połączeń usługi pulpitu zdalnego - wyłączone b) założony użytkownik na prawach administratora tylko dla Winflectora (RDP) - włączony Autostart dla tego użytkownika c) założony użytkownik na prawach administratora do zarządzania serwerem (ADMIN) nazwy użyte dla łatwiejszego zobrazowania sytuacji
4. A teraz jak to działa, albo nie działa: a) po restarcie SERWERA Klienty Winflectora łączą się poprawnie i aplikacje NEXO uruchamiają się poprawnie
- czynności przeprowadzone za pośrednictwem TeamViewer
b) po zalogowaniu się na konto RDP - NEXO DZIAŁA c) po zablokowaniu użytkownika RDP - NEXO DZIAŁA d) po zalogowaniu się na konto ADMIN (aktywna sesja) - NEXO NIE DZIAŁA (biały ekran) e) po zablokowaniu użytkownika ADMIN (nie wylogowaniu) - DALEJ NEXO NIE DZIAŁA (biały ekran) f) po ponownym zalogowaniu się na konto RDP przez TeamViewer - NEXO DZIAŁA g) po zablokowaniu użytkownika RDP - NEXO DZIAŁA
- czynności przeprowadzone za pomocą Podłączenie pulpitu zdalnego (RDP), po restarcie SERWERA
h) po zalogowaniu się na konto RDP i utrzymywaniu sesji zdalnej - NEXO DZIAŁA i) po rozłączeniu sesji użytkownika RDP - NEXO NIE DZIAŁA (zamrożony ekran NEXO) j) po ponownym zalogowaniu się na konto RDP - NEXO NIE DZIAŁA (zamrożony ekran NEXO) k) po rozłączeniu sesji użytkownika RDP, wyłączeniu zamrożonej sesji NEXO - NEXO NIE DZIAŁA (biały ekran) w tej sytuacji pomaga zamknięcie Winflector Serwer i ponowne jego wystartowanie l) po ponownym uruchomieniu Winflector Serwer i utrzymywaniu sesji RDP - NEXO DZIAŁA m) po rozłączeniu sesji użytkownika RDP - NEXO NIE DZIAŁA (biały ekran) W tej sytuacji jedynym wyjściem jest restart SERWERA (maszyny) i wtedy sytuacja wraca do normy gdyż samo zamknięcie i ponowne uruchomienie Winflector Serwer powoduje, że - NEXO NIE DZIAŁA (biały ekran) Innych przypadków już nie przerabiałem, bo pokazuje to, że korzystanie z Winflectora przy aplikacjach NEXO stanowi niemałe wyzwanie i powoduje spore koszty administracji maszyną. Przy okazji zrobiłem inne testy i problem z "białym" oknem dotyczy jeszcze co najmniej 2 aplikacji napisanych w WPF. Póki co aplikacje WinForms działają poprawnie. Dla testów dodałem również zwykły Notatnik z Windows 11 i również się "krzaczy". Podpinam zrzut ekranu do posta.
Nie wiem jak się ma do tego informacja Pana Rafała (Staff) z dnia 2021-02-01 13:55:24: "...Jeżeli chcemy się łączyć poprzez RDP do maszyny serwerowej to także w sesji RDP powinien byc wystartowany srewer Winflector."
Kluczem jest tu słowo "także", bo nie da się uruchomić drugi raz Serwera Winflector na innym użytkowniku, w tym przypadku na użytkowniku RDP. W związku z tym proszę o informację jakiego przypadku dotyczy cytowane poniżej stwierdzenie Pana Rafała (Staff) z dnia 2023-01-09 09:39:28 "Ponadto wypracowaliśmy rozwiązanie dla "połączeń równoległych" z sesjami RDP." Jak można uruchomić chociażby 2 równoległe sesje RDP, czy chociażby jedną, na innym użytkowniku aniżeli startuje Serwer Winflector, by programy Insert NEXO działały poprawnie, nie wyświetlając tylko białego, a właściwie to szarego tła. Mam jeszcze pewne przypuszczenia odnośnie renderowania grafiki w aplikacjach WPF, ale póki co zaczekam na odpoiwedź Helpdesku Winflectora, gdyż może to być fałszywy trop i niepotrzebnie zaprowadzić na niewłaściwą ścieżkę.
|
Autor: Jacek (staff) Data: 2024-11-07 17:32:59 |
Dzień dobry, Wylogowanie sesji RDP powoduje usunięcie z sesji Windows wszystkich urządzeń renderowania grafiki. Niektóre aplikacje pracujące pod Winflectorem (w tym Nexo) nie radzą sobie z tą sytuacją co powoduje ich zawieszenie lub brak zawartości wyświetlanych okien. W szczególności dotyczy to aplikacji WPF korzystających z DirectX 9. Aby umożliwić korzystanie z RDP/Zdalnego pulpitu bez wpływania na pracę aplikacji Winflector, konieczne jest zastosowanie specjalnej procedury wspieranej od wersji 4020d Winflectora. W katalogu Winflector/tools dostępny jest plik rdplogout.bat. Przygotowanie: 1. Kopiujemy plik na pulpit: w eksploratorze Windows klikamy prawym klawiszem na pliku i wybieramy "Wyślij do" -> Pulpit 2. Ustawiamy prawa wykonania pliku: klikamy prawym klawiszem -> właściwości -> przycisk Zaawansowane -> zaznaczamy "Uruchom jako Administrator" Korzystanie: Na pulpicie mamy skrót do sktyptu rdplogout.bat. Od tej chwili wszystkie sesje RDP/Zdalny pulpit zamykamy przez uruchomienie skryptu (dwuklik), zamiast przez zamknięcie okna klienta RDP/TS. Skrypt spowoduje, że rozłączana sesja zostanie podłączona do lokalnej konsoli a ekran konsoli zablokowany. Dzięki tej procedurze sesja nadal będzie miała urządzenie renderowania i aplikacje będą mogły pracować bez zakłóceń. W przypadku nieoczekiwanego rozłączenia sesji RDP w wyniku problemów sieciowych lub innych, należy ponownie połączyć się do serwera i zakończyć sesję przez uruchomienie skryptu rdplogout z pulpitu.
|
Zaloguj się aby móc pisać na forum.