Gestor Nexo uruchamiał się przez WInflector prawidłowo. Ale kilka dni temu przy uruchomieniu pojawił się szary ekran. Zaktualizowałem winflector serwer i klient. Jeden raz udało się uruchomić Gestora prawidłowo , potem problem wrócił
Autor: Jacek Data: 2021-02-01 11:59:55 |
|
Autor: Bozena (staff) Data: 2021-02-01 13:19:35 |
Bardzo prosze o spakowanie i przesłanie logów z serwera (c:\winflector\server\aplogs\*.*) na support@winflector.com. |
Autor: Rafal (staff) Data: 2021-02-01 13:55:24 |
W przypadku aplikacji Nexo problem z pustym oknem występuje w sytuacji gdy zalogujemy się na serwerze (przelogujemy) na innego użytkownika niż ten na którym był uruchomiony serwera Winflector (dotyczy to także sesji RDP). To znaczy, iż po starcie uruchomieniu serwera Winflector na koncie uzytkownika xxx w sesji lokalnej nie możemy zmienić tego stanu: nie można przelogować się na innego użytkownika, nie można także podłączyc się do tej maszyny w sesji RDP. Jeżeli chcemy się łączyć poprzez RDP do maszyny serwerowej to także w sesji RDP powinien byc wystartowany srewer Winflector. |
Autor: Jacek Data: 2021-10-13 11:49:19 |
Przez kilka miesięcy nie używałem Winflectora. Teraz zaktualizowałem serwer i klienta i przez jeden dzień Gestor działa. Dziś niestety znów szara plansza i nie działa. Podobnie jak poprzednio przesyłam logi. |
Autor: Jan Data: 2023-11-13 08:32:09 |
Dzień dobry Czy problem białego okna został może rozwiązany? Nie mogę sobie z tym poradzić. Jest tak jak Pan Rafał opisał. Do momentu zalogowania się zdalnie wszystko działa. Po tym już tylko biały ekran. System: Windows 11 Pro Aplikacja: Subiekt Nexo Serwer Winflector 4.0.0.2
|
Zaloguj się aby móc pisać na forum.