Dzień dobry. Dziś przy próbie uruchomienia klienta na komputerze z systemem Windows 11 pojawia się konsola, i klient winflector nie działa. W załączniku przesyłam zrzut ekranu z widoczna konsolą.
Autor: Cezary Data: 2022-01-03 10:40:34 |
|
Autor: Rafal (staff) Data: 2022-01-03 13:49:49 |
Czy to byla nowa instalacji klienta na systemie Windows 11, czy może upgade systemu z Windows 10 do Windows 11? Jeżeli tak prosze o usunięcie starej instalacji klienta Winflector (domyślnie w lokalizacji C:\Users\user_name\AppData\Roaming\) oraz ponowna instalacje. Jeżeli problem nadal bedzie wystepował, prosze o przesłanie logów z klienta oraz sewera na adres: support@winflector.com
|
Autor: Cezary Data: 2022-01-04 07:37:54 |
Winflector klient wersja 3.9.8.4, był zainstalowany dopiero po upgrade z Windows 10 do Windows 11, i przez dwa tygodnie normalnie działał. Dziś po waszej sugestii odinstalowałem winflectora i zainstalowałem na nowo wersję 3.9.8.4, niestety to nie rozwiązało problemu. Kolejny raz odinstalowałem tę wersję i pobrałem najnowszą 3.9.9.0, po instalacji teraz na razie wszystko działa. |
Autor: Cezary Data: 2022-01-05 17:36:26 |
Niestety, odinstalowanie i zainstalowanie winflectora na nowo, rozwiązuje problem tylko na chwilę. Po ponownym włączeniu komputera problem powraca. |
Autor: Bozena (staff) Data: 2022-01-31 18:02:38 |
Czy w systemie jest program antywirusowy? Proszę też przesłać log z klienta na support@winflector.com. |
Autor: Cezary Data: 2022-02-08 11:48:15 |
Instalacja najnowszej wersjii serwera, rozwiązała ten problem. |
Zaloguj się aby móc pisać na forum.