Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > Problem z klientem w Windows 11

Autor: Cezary
Data: 2022-01-03 10:40:34

Dzień dobry. Dziś przy próbie uruchomienia klienta na komputerze z systemem Windows 11 pojawia się konsola, i klient winflector nie działa. W załączniku przesyłam zrzut ekranu z widoczna konsolą. 

Autor: Rafal (staff)
Data: 2022-01-03 13:49:49

Czy to byla nowa instalacji klienta na systemie Windows 11, czy może upgade systemu z Windows 10 do Windows 11?

Jeżeli tak prosze o usunięcie starej instalacji klienta Winflector 

(domyślnie w lokalizacji C:\Users\user_name\AppData\Roaming\)

oraz ponowna instalacje. 

Jeżeli problem nadal bedzie wystepował, prosze o przesłanie logów z klienta oraz sewera na adres: support@winflector.com

 

Autor: Cezary
Data: 2022-01-04 07:37:54

Winflector klient wersja 3.9.8.4, był zainstalowany dopiero po upgrade z Windows 10 do Windows 11, i przez dwa tygodnie normalnie działał. Dziś po waszej sugestii odinstalowałem winflectora i zainstalowałem na nowo wersję 3.9.8.4, niestety to nie rozwiązało problemu. Kolejny raz odinstalowałem tę wersję i pobrałem najnowszą 3.9.9.0, po instalacji teraz na razie wszystko działa.

Autor: Cezary
Data: 2022-01-05 17:36:26

Niestety, odinstalowanie i zainstalowanie winflectora na nowo, rozwiązuje problem tylko na chwilę. Po ponownym włączeniu komputera problem powraca.

Autor: Bozena (staff)
Data: 2022-01-31 18:02:38

Czy w systemie jest program antywirusowy?

Proszę też przesłać log z klienta na support@winflector.com.

Autor: Cezary
Data: 2022-02-08 11:48:15

Instalacja najnowszej wersjii serwera, rozwiązała ten problem.

1


Zaloguj się aby móc pisać na forum.