Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > Polskie Znaki ŻŚĆ.....

Autor: Mediset
Data: 2012-06-11 10:00:36

Witam

KLIENT  - wersja 3.3.1.0a

SYSTEM - Win7 64-bit

Strony kodowe windowsa - prawidłowe - aplikacje lokalne posiadają polskie znaki

Po uruchomieniu zdalnej aplikacji - polskich znaków  - BRAK

Zdalny program to baza danych na Firebird 2.5

Co może być przyczyną???

Autor: Bozena (staff)
Data: 2012-06-12 23:14:36

Jaki konkretnie program jest uruchamiany? Czy to program działający w trybie tekstowym (w konsoli Windows)?

Autor: Mediset
Data: 2012-06-15 09:13:31

Tak. Chodzi o program medyczny KS-PPS

Autor: Bozena (staff)
Data: 2012-06-18 11:32:02

Nie udało nam się powtórzyć tego problemu. Bardzo proszę podać dokładnie jakie systemy są zainstalowane na kliencie i serwerze (wersja serwera, 32-/64-bit, zainstalowane SP, wersja językowa).

1


Zaloguj się aby móc pisać na forum.