Nie wiadomo doładnie kiedy ale komputery klienckie nie mogą się połączyć. Antywirus to eset internet security. Dla potrzeb testów wyłączyłem zaporę na antywirusie, nadal nie działa
Forum
>
Wsparcie techniczne produktów
>
WInflector przestał działać
Zaloguj się aby móc pisać na forum.
Autor: Jacek Data: 2022-08-18 22:03:49 |
|
Autor: Jacek Data: 2022-08-23 11:30:22 |
Czy można w logach sprawdzić czy następują jakieś próby połączenia ? |
Autor: Bozena (staff) Data: 2022-08-29 16:17:46 |
Można. Proszę spakować logi z serwera i przesłać na support@winflector.com. |
Autor: Jacek Data: 2022-09-05 07:37:04 |
gdzie znajdują się logi programu ? |
Autor: Bozena (staff) Data: 2022-09-05 08:52:10 |
c:\winflector\server\applogs\*.* |
1
Zaloguj się aby móc pisać na forum.