Serwer terminali Winflector - alternatywa dla aplikacji Zdalny Pulpit, Citrix XenApp

Forum > Wsparcie techniczne produktów > Nexo Pro - problem ze skrótami CTRL+C oraz CTRL+V

Autor: mavat
Data: 2024-09-15 23:48:56

Już od kilku wersji winflectora i subiekta mam problem z działaniem skrótów kopiuj/wklej. Czasami działają, czasami nie. Mogę zalogować się do programu i skróty będą działać, ale po kilku ich użyciach przestają. Co ciekawe najczęściej wtedy gdy zrobię CTRL+C (poza nexo , w systemie klienta) i później wybiorę CTRL+SHIFT+V (wklej ostatnio kopiowane) to tam na liście pojawia się skopiowany tekst i mogę go wybrać do wklejenia, ale nie mogę go wkleić skrótem CTRL+V. Jest szansa na rozwiązanie tego problemu? 

Autor: Bozena (staff)
Data: 2024-09-16 13:05:05

W jakiej wersji Winflectora pojawił się opisywany problem?

Autor: mavat
Data: 2024-09-16 21:25:12

Tak naprawdę ciężko mi teraz powiedzieć, Nexo Pro używam od niecałych dwóch lat (wcześniej użytkowałem Symfonię) i wydaje mi się że na początku działało poprawnie, ale dosyć szybko pojawił się problem (być może na początku miałem szczęście i działało, bo teraz też zdarzają się momenty, że działa, niestety najczęściej jest tak, że po zalogowaniu na moment działa i po kilku użyciach skrótu przestaje działać. Prze ten okres mało użytkowałem program przez Winflector, ale jestem teraz zmuszony bo planuję przesiadkę na Macbook-a, a niestety nie ma wersji Nexo dla MacOS, ale brak działających skrótów kopiuj/wklej bardzo utrudnia pracę.

Dodatkowo zrobiłem testy i zarówno przez aplikację kliencką jak i przez przeglądarke (Chrome, Opera) za pomocą Winflector Micro Louncher pojawia się ten problem. Niestety Nexo w przeglądarce nie otwiera się w ogóle - bład na załączonym screenie.

Autor: Andrzej
Data: 2024-09-16 21:55:30

Potwierdzam problem , pracujemy na Nexo Pro od maja ubiegłęgo roku , korzystamy z Winflectora i od początku mamy opisany problem, liczyliśmy że może z nowymi wersjami zarówno Nexo jak i Winflector problem zostanie rozwiązanie, ale niestety niec się nie zmieniło od ponad roku :(

Autor: Bozena (staff)
Data: 2024-09-17 10:41:06

Bardzo proszę o dokładniejszy opis jak powtórzyć problem ze schowkiem (najlepiej na support@winflector.com).

Autor: mavat
Data: 2024-09-17 21:24:08

Wysłałem opis, wraz z wideo prezentującym problem, na maila.

1


Zaloguj się aby móc pisać na forum.