Witam,
Łącząc się z Rachmistrzem z jednego z komputerów niektóre okna są puste (jak na załączonym screenshocie). Łączac się z innego komputera z tym samym Rachmistrzem wszystko już jest ok. Dodaje logi z serwera.
https://we.tl/t-L5RhoIcXUc
Autor: Jakub Data: 2024-11-08 09:44:15 |
|
Autor: Bozena (staff) Data: 2024-11-08 09:59:55 |
Porszę przesłać spakowane logi oraz szczegóły dotyczące instalacji na support@winflector.com |
Autor: Jakub Data: 2024-11-08 10:14:51 |
Przesłałem 4 listopada, ale nie otrzymałem odpowiedzi. |
Autor: Bozena (staff) Data: 2024-11-08 12:17:58 |
Bardzo proszę przesłać spakowane logi ponownie i podać szczegóły dotyczące używanych komputerów klienckich. |